Bestellen bij Bikeinn.com: mijn lijdensweg

Hieronder de lijdensweg die ik doormaakte bij het bestellen van producten bij Bikeinn.com

27/04: ik plaats bestelling van 5 producten.
De website geeft aan dat alle producten op voorraad zijn.

05/05: 10 dagen na bestelling, bekijk ik de status van mijn levering. Nog steeds “onderweg naar ons verzendcentrum”.  3 van de 5 producten hebben niet meer de status “op voorraad” maar “vertraagd”. Via de online chat vraag ik om deze 3 vertraagde producten van het order te annuleren. Dat gebeurt met de vermelding dat de voorradige 2 producten binnen 24 uur zullen verzonden worden. De online support geeft mij ter compensatie een kortingscode, zodat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen voor die zelfde producten die “vertraagd” zijn. Ik plaats onmiddellijk die nieuwe bestelling, maar stel vast dat de kortingscode niet geldig is op de producten in mijn winkelwagen. Chat support laat mij hierop weten dat dat jammer is, maar dat ze geen andere code hebben. Ik probeer andere artikelen aan mijn winkelwagen toe te voegen maar dit heeft geen effect. Ik vraag aan de chat support om mij 1 product door te geven waarop die code wel geldig is. Chat support antwoordt mij hierop niet meer, sterker nog de chat wordt eenzijdig door de bikeinn medewerker afgesloten. Ik denk. Ach laat het zo. Ik valideer die bestelling gewoon en betaal opnieuw transportkosten.

10/05: 15 dagen na bestelling, bekijk ik de status van mijn 2 leveringen. Voor deel 1 (het deel dat op 05/05 binnen 24 uur verstuurd zou worden, is de status “klaarmaken voor verzending”. Voor deel 2 (het deel dat vertraging had) is de status nog steeds vertraagd met als vermelding “onderweg naar het verzendcentrum”.

13/05: 18 dagen na bestelling wordt deel 1 geleverd.

14/05: 19 dagen na bestelling, bekijk ik de status voor levering deel 2. Ondertussen staat bij één van de 3 producten op voorraad. De andere 2 producten hebben status “vertraagd”.

Omdat ik behoorlijk scheefga, surf ik naar deze producten op de website. Daar hebben deze 2 producten gewoon de status “op voorraad”. HAHAHA!

3/06: 39 dagen na bestelling krijg ik een email van Bikeinn. “Helaas moeten we u meedelen dat er moeilijkheden zijn onstaan met de verzending of beschikbaarheid van uw bestelde product(en). Daarom vragen we u, om zich te gaan inloggen in “Mijn account” om uw bestelling te bekijken of te veranderen”.

Ik annuleer onmiddellijk het betreffende product, wandel naar de winkel om de hoek, koop het product en ga ermee naar huis.

4/06: 40 dagen na bestelling. Ik wil dat mijn bestelling (de 2 resterende producten die nu wel degelijk op stock zijn) nu eindelijk verzonden wordt. De status van mijn open order heet nu “klaarmaken voor verzending”. Ik probeer de chatfunctie nog eens om aan te dringen mijn bestelling te releasen. 90 wachtenden voor mij. Fuck this shit.

? /06: ?? dagen na bestelling. De rest van mijn bestelling zal hopelijk worden geleverd.

Samengevat: een hoop gezijk voor een fucking onderbroek en sokken

Diveinn, Waveinn, Swiminn, Snowinn, Trekkinn, Runnerinn, Bikeinn, Traininn, Smashinn, Goalinn, Xtremeinn, Motardinn, Outletinn, Dressinn, Kidinn, Techinn, … it’s all the same fucking Tradeinn.

NEVER AGAIN!

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *