Schrijf eens een klachtenbrief naar Quick

quicklogo

Beste,

Maandag 17/03 heb ik in uw filiaal een Big Mac / Giant menu genuttigd. In mijn hamburger trof ik toen een haar aan. Daar ik in het gezelschap was van enkele klanten heb ik ter plaatse geen klacht ingediend en mijn hamburger gewoon laten liggen. Dit om onnodige hetze te vermijden. Toch vraag ik via deze weg een tegemoetkoming voor dit vervelende voorval.

Hartelijk dank voor uw feedback

…de reactie:

Goedemorgen mijnheer,

Ik las uw e-mail over uw bezoek aan de Quick te Hasselt en het spijt me te horen dat niet alles naar wens verlopen is en dat u niet tevreden bent over uw bezoek bij Quick.

Uw opmerkingen heb ik overgemaakt aan de franchisé ter plaatse, en aan onze franchise consultant operations, met de vraag om deze situatie te onderzoeken. Graag hadden wij van u een paar aanvullende gegevens ontvangen omdat dit ons toelaat een gerichte controle uit te voeren en dit voorval naar toekomst toe te vermijden. Zo is het voor ons nuttig indien u het uur kan bezorgen evenals de naam of omschrijving van de persoon die u bediende. Mocht u nog over het kassaticket beschikken dan vindt u daar deze gegevens zeker op terug evenals een kasticketnummer.

Ik wil u reeds bedanken omdat u de tijd genomen hebt om ons uw ervaring te melden waardoor wij immers kunnen ingrijpen en de situatie proberen recht te zetten.

Al uw verdere suggesties om onze service te verbeteren blijven natuurlijk van harte welkom.
Heeft u nog vragen of opmerkingen; aarzel aub niet om mij te contacteren.

met vriendelijke groeten

Zonder te hoeven reageren op deze mail werd ons een tegoedbon verstuurd
Conclusie: Quick serveert zoals het hoort! En wat ons betreft Quick kicks MC D’s ass!

Share

73 comments

  1. goedemiddag,

    Daarnet een bestelling gedaan bij Quick Wilrijk, ik heb gevraagd om mijn ijsje later te geven maar kreeg het direct bij mijn eten. heb de verantwoordelijk laten weten dat dit niet afspraak was, die kleine snotneus kwam zo denigrerend over om mij te vertellen dat ik het maar nu zou moeten nemen ! ik ben deze klantenservice niet gewoon bij de Quick, je zag aan deze snotneus dat die nog veel te leren had, Quick neem acties met deze snotneus die geen gevoel heeft klantenservice ! Een schande om zie iemand daar tegen te komen

  2. sandra passchyn

    Beste,

    Reeds 3 weken zijn we klant bij jullie via de Drive
    Reeds 3 weken vergeten ze de frieten maar zijn ze wel degelijk betaald

    We gaan vandaag via de drive , maken een bestelling en bij het verlaten checken we , GEEN FRIETEN TERWIJL HIJ ZEGT EEN TEGENMOETKOMING TE ZULLEN DOEN , we moeten wachten op cheeseburgers en de frieten zullen erbij zijn !! na tijdje wachten willen we de zakken niet weer opendoen om afkoelen te voorkomen
    thuis gekomen geen frieten !!!! we bellen en geen telefoon die opgenomen wordt , voor ons geen Quick meer , het spijt ons Mac Do is er ook

  3. Nathalie Flaviani

    Beste,

    Na de tweede maal een verkeerde bestelling te ontvangen dacht ik deze keer er toch iets van te melden. Laatste keer geen frieten mee en toch betaald en deze keer een king fish broodje gevraagd en geen erbij.. Vind dit toch jammer..

  4. Vandaag gaan eten bij quick Borsbeek, het was net op een druk moment, maar dat is geen excuus, mijn bestelde portie kippenboutjes was amper gebakken, binnen nog rauw. Beter gewoon bij jullie 😭

  5. amai wat is et gaande in quick vijve bestellingen verkeerd opgenomen geen ijs in cola en onvriendelijk we kijken of we nog suick gaan eten want is echt niet te doen meer in vijve echt schandalig mc donalds betere service

  6. Ga ik in quick kapellen op moederdag een paar hamburgers halen…. de giants hadden geen saus…terugrijden was geen optie… we hebben het wel´opgegeten dus maar was wel heel droge kost… echt een onprettige verrassing… en dat op moederdag. Mijn.moeder is gek op giant (voor de saus) maar dit was een ontgoocheling. Beter uitkijken in de keuken… mensen willen wel lekker eten

  7. Sap wongkhamchan

    Beste

    We hadden daarnet bij quick schoten groeten besteld en kregen er geen. We hadden 2 menu’s en 2kleine frietjes gevraagd en die zaten er niet in. Dit is al meerder keren gebeurd.

    Met vriendelijke groeten

  8. 2 september was in Quick drive van Wilrijk .
    Ik heb 1studenten menu besteld en 1 gewone menu , ik moest verder rijden naar de 2 de raam ik moest betalen. Der na vroeg ik heel vriendelijk moet u mij QR niet inscannen van studenten menu het was volgens hem te laat omdat ik al heb af gerekend heb . Ik dacht dat hij dat automatisch heeft gedaan want hij vroeg niks aan mij . Der na zij ik van je kan die ticket terug nemen en opnieuw tikken volgens hem ging dat niet . Heb beleefd gezegd dat het wel ga want ik werk zelf in de restaurant. Derna heeft hij zijn verantwoordelijke bij geroepen die zij ook van dat gaat niet . En ik zij van wel en toen zij hij van ik heb nu geen tijd !!! Wat een onzin heel onvriendelijk was dat hij kon ook tegen mij zeggen u mag effe parkeren en via de restaurant doen . En niet zeggen van ik heb geen tijd .
    Ik ben vaste klant maar dit vind ik niet zo klantvriendelijk.

  9. Hallo! Op 11sept rond de middag bestel ik een waregem menu een gaint menu en 3cheeseburgers. Toen ik mn bestelling kreeg . Zag ik dat er verkeerde dranken in de zak zaten. Toen ik de bestelling helemaal bekeek aan de kassa met de verantwooordelijke toen in quick waregem, zagen we dat dit niet mijn bestelling was. Dus ze maakt die opnieuw. Toen ik mn zak kreeg zaten er terug 2 andere dranken in dan dat ik gevraagt had. Nu goed kom ik dan eindelijk thuis rond 13u beginnen we te eten. Toen mn vriend aan zn cheesburgers wou beginnen schrokken we ons dood wat was me dat voor vieze boel. Broodje was precies nat en wak. Aan het papier ging overal vettige dij. Bah! Hopelijk komt daar toch een vergoeding voor. Want het is al meerdere keren gebeurt dat we frieten tekort hadden of een hamburger die niet mee was. Moest je me hierover mailen kan ik je gerust een foto sturen hoe die burger eruit zag.

  10. Beste

    Nu toch eventjes mijn hart luchten.
    Ik ben zelf 20 jr tewerkgesteld in Quick te Oostakker.
    Geëindigd als junior manager om meer tijd met mijn gezin te hebben.
    Nu weet ik heel goed de gang van zaken ivm foute bestellingen ed en al zeker als men met jobstudenten werkt.
    Dus daar ga je mij nooit horen over klagen MAAR met mijn zoon met een beperking uitlachen omdat hij niet met auto rijdt maar met brommer aan de drive komt vind ik erover.
    Ik heb zelf jaren drive gedaan en ik heb nooit iemand met brommer geweigerd maar wel de fietsen want dat was heel moeilijk om op te nemen.
    Nu meldt de dame in kwestie (roodharige dame) dat mijn zoon niet met de brommer mag , haar volste recht.
    Waarop zij verder meldt dat hij in het vervolg met de auto moet komen.
    Mijn zoon reageert erop dat hij niet met auto kan rijden wegens een beperking.
    De reactie van de dame : das uw probleem.
    Is dit de nieuwe trend om met mensen om te gaan?
    Is dit het nieuwe concept?
    Proficiat

  11. İk herriner mij heel goed
    Een vrouw met blond grijs haar Ongeveer 40-45 een oude vrouw die mijn bestelling opnam voordat zij mijn bestelling nam was zij aan het discuceren met een student zij was heel onbeleefd tegen de student en zij was aan het roepen tegen haar ze zei woorden die niet moest gezegd worden tegen een student de student was zeer beleefd tegen haar en geduldig.
    na de discussie moest zij mijn bestelling nemen zij was ook boos toe tegen klanten mijn kinderen zagen dat ook gebeuren zij vonden dat niet oke en geschokkeerd İk dien mijn klachten omdat ik dat niet oke vondt wat mijn kin deren zag dat is helemaal geen goed voorbeeld van een verantwoordelijke ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden

  12. İk herriner mij heel goed dat gebeurde in Qiuck OOSTAKKER
    Een vrouw met blond grijs haar Ongeveer 40-45 een oude vrouw die mijn bestelling opnam voordat zij mijn bestelling nam was zij aan het discuceren met een student zij was heel onbeleefd tegen de student en zij was aan het roepen tegen haar ze zei woorden die niet moest gezegd worden tegen een student de student was zeer beleefd tegen haar en geduldig.
    na de discussie moest zij mijn bestelling nemen zij was ook boos toe tegen klanten mijn kinderen zagen dat ook gebeuren zij vonden dat niet oke en geschokkeerd İk dien mijn klachten omdat ik dat niet oke vondt wat mijn kin deren zag dat is helemaal geen goed voorbeeld van een verantwoordelijke ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden

  13. Beste

    Vandaag 2 februari 2022 wou ik binnen in de quick bestellen. Ik ben niet via de drive in gegaan omdat ik geen internet had. Voor de app heb ik internet nodig om mijn studenten menu te kunnen gebruiken. De medewerkster zag me er iemand uit die nog nieuw is. Bij het bestellen lukte het haar niet om mijn qr code van mijn quick app te scannen. Ze riep haar verantwoordelijke maar hij gaf haar geen gehoor en liet ons meer dan 10min wachten, telkens ging de medewerkster de man roepen en hij bleef hij negeren. Uiteindelijk zei ik dat ik ECHT geen tijd heb en nu wil bestellen. De man kwam dan uiteindelijk op aandringen. Nadien weigerde hij haar te helpen omdat hij vond dat ze dat maar moest kunnen en het zelf moest oplossen! Daar stonden we dan.. zij kon de bestelling niet opnemen ik was aant wachten en de man liep gewoon terug weg!! Ik wou geen scene maken en ben dan gewoon de zaak uitgelopen! ZEEER JAMMER EN SCHANDALIG. Natuurlijk begin ik dan weeeeer te twijfelen aan mijn uiterlijk en denk ik dat mijn migratie achtergrond hier weer iets mee te maken heeft. Het kan ook zijn dat het niet zo is maar als je vaker ergens zulke dingen meemaakt zoals mensen aan een kassa die u niet verder willen helpen ja dan ga je denken dat het maar moet liggen aan je uiterlijk want aan mijn vriendelijkheid kan het niet liggen. Ik had liever gehad dat ik mss niet zo vriendelijk ben maar dat is hoe ik ben. Ik zwijg liever en ga in stilte weg met veel pijn in mn hart en tranen in de auto dan daar een scene te gaan maken. Via deze weg zou ik toch mijn ongenoegen willen uiten. Ik ben ook maar een mens ik kan zulke praktijken niet blijven slikken… sorry!

    Quick kuringen, je bent een klant minder rijk, ik woon hier dichtbij en eet graag burgers maar nu ga ik er nooit meer nrtoe. Ik voel me rotslecht!!

  14. Bussens vicky

    Goeie morgen, gisteren avond gingen we naar de drive in in Sint-Andries Brugge…. We stonden aan het raampje om te bestelling te ontvangen… daar stond een dame…. Met blote armen… die krabde korsten van haar arm en krabde aan haar volledig openliggende wonden… ze likte eraan … deed er speeksel op… en werkte gewoon door… zo vies… ik had op slag geen honger meer… hamburgers zelfs niet meer uitgehaald… direct weggegooid… een klein beetje hygiënisch zou niet misstaan… in de voeding… wat een vieze boel… jakkes….

  15. Sonja Vanitterbeek

    Beste,

    De hamburgers in de Quick te Korbeek lo waren koud ,we hebben nieuwe gevraagd maar die bleken nog kouder te zijn dan de vorige .De sausjes die we besteld hadden lagen dan weer op iemand anders zijn plateau.
    De bediening was niet top .
    Kortom misschien iemand aanwerven die de alles gade kan slaan zodat alles warmer is en de jeugd wat kan inkomen achter de toog of bedieningsketen .heel jammer want wij komen normaal graag naar de Quick.
    Mvg

  16. Beste wij heb net een quick van schoten we hebben een dame blanche besteld een was met chocolade en de ander zonder ik heb gevraagd als ik chocolade mag een verantwoordelijk zijde nee
    De chocolade was op de bovenkant maar er was geen chocolade nergens ik heb 6.60€ voor niks betaalt heel slechte verantwoordelijk gelijk dat de quick van haar is

  17. Nadine Vanwanseele

    Dit is géén klacht, maar een verzoek, omdat ik nergens anders een contactsite vind.
    Mijn verzoek: ik ging wekelijks met mijn zoon naar de Quick in Brugge St.-Andries, om daar twee maximenu’s te bestellen MET KINEPOLISTICKET. Want wij gaan wekelijks nr de Kinepolis in Brugge. En die zo verkregen tickets aan verminderde prijs is héél aardig meegenomen! Maar de laatste keren konden we dergelijke kinequick menu’s niet meer verkrijgen en dat vind ik écht betreurensvol. Om die reden hebben we nu ook niet meer de drang om elke week nr de Quick te gaan dus dat is dan weer niet goed voor uzelf.
    Is het mogelijk om die Kinequick menu’s terug in te voeren en ALTIJD verkrijgbaar te maken, aub?
    U zou ons terug wekelijks zien en er ons een enorm plezier mee doen. Want we komen graag nr de Quick! We eten er heel lekker, betaalbaar en het is de enigste plaats waar we laat op de avond nog terecht kunnen om te eten! Bedankt daarvoor!
    Alvast bedankt voor een positief vervolg op mijn verzoek! En graag ook een antwoord voor de eventuele bevestiging vd terugkeer vd Kinequick menu’s.
    Dank u!

  18. Quick Zaventem 20pm. Thuis gekomen alles onder de cola en milkshake. Verstond de bestelling niet goed, ging terug met mijn ijspudding. Wel nu hebben ze 2 €10 big meals 1+1 giants, ik duwde op classis en kreeg 1 giant+1 wrap. Had liever 2 giants en wrap apart betaald. Voor 2 personen: big meals + koude frietjes en milkshake en niet te wreten gebakje, ging in vuilbak €31 Tot op de dag van vandaag weet ik niet hoe die cola smaakt en ik kreeg 1/3 van de oh zo gesuikerde 50cl milkshake. Ik terug om uitleg en vroeg of ze de milkshake kon bijvullen, meisje van kiosk 5, bestelling 114, zei niets maar keek me vurend aan en liep weg. Manager oh fel donker getinte jonge man van 23jaar, zei NEEN, geen bijvulling dat gebeurd automatisch, terwijl hij boos naar boos meisje kiosk 5 keer! Zat er een haar tussen de boter. Ik zei en het dekseltje erop plaatsen gebeurd ook automatisich: JA! zei hij!!! Dat was het dan voor die smerige boel ijspudding Waar is de tijd van vroeger dat u nog professioneel en klantgericht en vriendelijk was? Ik ging eens om 22.55′ 10 jaar
    geleden natuurlijk en de manager vroeg aub met de glimlach kom binnen en iedereen met de glimlach, meisje vroeg de manager om me iets meer te geven ‘t was toch einde van de dag. En volgende keer bel je maar aan de deur als het 23’pm is zei hij!!!!! Ik ben dan maar naar pizzahut gegaan, om iets meer in mijn maag te hebben, dit was niet te wreten. Ik bestelde daar 3 barbecuepizza’s en menu ribbetjes, en oh ik had voor €31 en nog lekker ook en….behulpzaam, alles werd mooi in mijn koelzak gestoken, soms doen ze zelfs de deur voor u open. Mc Dolanald’s zijn ook heel lief met de glimlach. Onlangs naar Quick Anspach geweest en toen ik buiten kwam voelde ik het al, alles overgegeven. Als ik daar voorbij kom wat een herinnering heb ik dan. Zijn jullie echt niet bang, geen kwaliteit meer, geen klantvriendelijkheid meer, alleen een smerige boel die zelfs varkens niet zouden willen. En ja vriendjes krijgen eten en drinken gratis à volonté…..Ik weet de dag van vandaag nog niet hoe die coca gesmaakt zou hebben, die was helemaal uitgesmeerd, mijn gang, living, badkamer, en kamer zoon lagen vol van dit vies goedje, cola en milkshake overal, zijn julllie niet beschaamd of zitte jullie aan de rand van een faillissement.
    Ik heb zojuist jullie wrap geproefd, ik denk dat ik hem maar ga overgeven! Een schande dat jullie niet méér gekontroleerd worden door voedselagentschappen en dat u uw zaakvoerders zo maar hun gangetje laat gaan, ventjes van 23jaar die het voor het zeggen hebben en in uw gezicht spuwen. Ik ga het wel eventjes uitbazuinen, Quick is rot met rot vlees. Mc. Donalds is heerlijk vers.

  19. Ja eens naar Quick Shopping Center St. Lambrechts Woluwe geweest. Hamburgers waren niet gebakken, vlees was vuurrood zoals je het bij de beenhouwer koopt. Hij wou me nieuwe geven, ik heb bedankt en ben doorziek naar huis gegaan. Quick daalt en daalt op elk nieuw elk jaar weer een beetje. Schande, zijn jullie echt niet beschaamd zulke mensen op te leiden en hun gang laten gaan?

  20. Chantal Rothier

    Quick gaan eten in genk, menu’s van Giant genomen, waren koud en de groentjes niet vers, en dat niet alleen, personeel heel onbeschoft een reden om niet meer te gaan eten bij Quick

  21. Chantal Rothier

    Quick gaan eten in genk, menu’s van Giant genomen, waren koud en de groentjes niet vers, en dat niet alleen personeel heel onbeschoft een reden om niet meer te gaan eten bij Quick

  22. Van Eycke Duncan

    Tweede en laatste maal dat ik Quick Merksem nog bezoek !
    Ik wordt niet graag verplicht om de zuil te gebruiken én TOTAAL niet graag onbeleefd behandeld aan de juiste bestellings kassa. Dit gebeurde op 21/09/2022 rond 12u45.NOOIT MEER !

  23. Beste,

    Ik heb vorige week 1 van jullie nieuwe hamburgers gegeten. Deze was ZO zout dat ik hem na 2 happen heb weggegooid! Echt niet tevreden

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *