Schrijf eens een klachtenbrief naar Quick

quicklogo

Beste,

Maandag 17/03 heb ik in uw filiaal een Big Mac / Giant menu genuttigd. In mijn hamburger trof ik toen een haar aan. Daar ik in het gezelschap was van enkele klanten heb ik ter plaatse geen klacht ingediend en mijn hamburger gewoon laten liggen. Dit om onnodige hetze te vermijden. Toch vraag ik via deze weg een tegemoetkoming voor dit vervelende voorval.

Hartelijk dank voor uw feedback

…de reactie:

Goedemorgen mijnheer,

Ik las uw e-mail over uw bezoek aan de Quick te Hasselt en het spijt me te horen dat niet alles naar wens verlopen is en dat u niet tevreden bent over uw bezoek bij Quick.

Uw opmerkingen heb ik overgemaakt aan de franchisé ter plaatse, en aan onze franchise consultant operations, met de vraag om deze situatie te onderzoeken. Graag hadden wij van u een paar aanvullende gegevens ontvangen omdat dit ons toelaat een gerichte controle uit te voeren en dit voorval naar toekomst toe te vermijden. Zo is het voor ons nuttig indien u het uur kan bezorgen evenals de naam of omschrijving van de persoon die u bediende. Mocht u nog over het kassaticket beschikken dan vindt u daar deze gegevens zeker op terug evenals een kasticketnummer.

Ik wil u reeds bedanken omdat u de tijd genomen hebt om ons uw ervaring te melden waardoor wij immers kunnen ingrijpen en de situatie proberen recht te zetten.

Al uw verdere suggesties om onze service te verbeteren blijven natuurlijk van harte welkom.
Heeft u nog vragen of opmerkingen; aarzel aub niet om mij te contacteren.

met vriendelijke groeten

Zonder te hoeven reageren op deze mail werd ons een tegoedbon verstuurd
Conclusie: Quick serveert zoals het hoort! En wat ons betreft Quick kicks MC D’s ass!

Share

60 comments

  1. goedemiddag,

    Daarnet een bestelling gedaan bij Quick Wilrijk, ik heb gevraagd om mijn ijsje later te geven maar kreeg het direct bij mijn eten. heb de verantwoordelijk laten weten dat dit niet afspraak was, die kleine snotneus kwam zo denigrerend over om mij te vertellen dat ik het maar nu zou moeten nemen ! ik ben deze klantenservice niet gewoon bij de Quick, je zag aan deze snotneus dat die nog veel te leren had, Quick neem acties met deze snotneus die geen gevoel heeft klantenservice ! Een schande om zie iemand daar tegen te komen

  2. sandra passchyn

    Beste,

    Reeds 3 weken zijn we klant bij jullie via de Drive
    Reeds 3 weken vergeten ze de frieten maar zijn ze wel degelijk betaald

    We gaan vandaag via de drive , maken een bestelling en bij het verlaten checken we , GEEN FRIETEN TERWIJL HIJ ZEGT EEN TEGENMOETKOMING TE ZULLEN DOEN , we moeten wachten op cheeseburgers en de frieten zullen erbij zijn !! na tijdje wachten willen we de zakken niet weer opendoen om afkoelen te voorkomen
    thuis gekomen geen frieten !!!! we bellen en geen telefoon die opgenomen wordt , voor ons geen Quick meer , het spijt ons Mac Do is er ook

  3. Nathalie Flaviani

    Beste,

    Na de tweede maal een verkeerde bestelling te ontvangen dacht ik deze keer er toch iets van te melden. Laatste keer geen frieten mee en toch betaald en deze keer een king fish broodje gevraagd en geen erbij.. Vind dit toch jammer..

  4. Vandaag gaan eten bij quick Borsbeek, het was net op een druk moment, maar dat is geen excuus, mijn bestelde portie kippenboutjes was amper gebakken, binnen nog rauw. Beter gewoon bij jullie 😭

  5. amai wat is et gaande in quick vijve bestellingen verkeerd opgenomen geen ijs in cola en onvriendelijk we kijken of we nog suick gaan eten want is echt niet te doen meer in vijve echt schandalig mc donalds betere service

  6. Ga ik in quick kapellen op moederdag een paar hamburgers halen…. de giants hadden geen saus…terugrijden was geen optie… we hebben het wel´opgegeten dus maar was wel heel droge kost… echt een onprettige verrassing… en dat op moederdag. Mijn.moeder is gek op giant (voor de saus) maar dit was een ontgoocheling. Beter uitkijken in de keuken… mensen willen wel lekker eten

  7. Sap wongkhamchan

    Beste

    We hadden daarnet bij quick schoten groeten besteld en kregen er geen. We hadden 2 menu’s en 2kleine frietjes gevraagd en die zaten er niet in. Dit is al meerder keren gebeurd.

    Met vriendelijke groeten

  8. 2 september was in Quick drive van Wilrijk .
    Ik heb 1studenten menu besteld en 1 gewone menu , ik moest verder rijden naar de 2 de raam ik moest betalen. Der na vroeg ik heel vriendelijk moet u mij QR niet inscannen van studenten menu het was volgens hem te laat omdat ik al heb af gerekend heb . Ik dacht dat hij dat automatisch heeft gedaan want hij vroeg niks aan mij . Der na zij ik van je kan die ticket terug nemen en opnieuw tikken volgens hem ging dat niet . Heb beleefd gezegd dat het wel ga want ik werk zelf in de restaurant. Derna heeft hij zijn verantwoordelijke bij geroepen die zij ook van dat gaat niet . En ik zij van wel en toen zij hij van ik heb nu geen tijd !!! Wat een onzin heel onvriendelijk was dat hij kon ook tegen mij zeggen u mag effe parkeren en via de restaurant doen . En niet zeggen van ik heb geen tijd .
    Ik ben vaste klant maar dit vind ik niet zo klantvriendelijk.

  9. Hallo! Op 11sept rond de middag bestel ik een waregem menu een gaint menu en 3cheeseburgers. Toen ik mn bestelling kreeg . Zag ik dat er verkeerde dranken in de zak zaten. Toen ik de bestelling helemaal bekeek aan de kassa met de verantwooordelijke toen in quick waregem, zagen we dat dit niet mijn bestelling was. Dus ze maakt die opnieuw. Toen ik mn zak kreeg zaten er terug 2 andere dranken in dan dat ik gevraagt had. Nu goed kom ik dan eindelijk thuis rond 13u beginnen we te eten. Toen mn vriend aan zn cheesburgers wou beginnen schrokken we ons dood wat was me dat voor vieze boel. Broodje was precies nat en wak. Aan het papier ging overal vettige dij. Bah! Hopelijk komt daar toch een vergoeding voor. Want het is al meerdere keren gebeurt dat we frieten tekort hadden of een hamburger die niet mee was. Moest je me hierover mailen kan ik je gerust een foto sturen hoe die burger eruit zag.

  10. Beste

    Nu toch eventjes mijn hart luchten.
    Ik ben zelf 20 jr tewerkgesteld in Quick te Oostakker.
    Geëindigd als junior manager om meer tijd met mijn gezin te hebben.
    Nu weet ik heel goed de gang van zaken ivm foute bestellingen ed en al zeker als men met jobstudenten werkt.
    Dus daar ga je mij nooit horen over klagen MAAR met mijn zoon met een beperking uitlachen omdat hij niet met auto rijdt maar met brommer aan de drive komt vind ik erover.
    Ik heb zelf jaren drive gedaan en ik heb nooit iemand met brommer geweigerd maar wel de fietsen want dat was heel moeilijk om op te nemen.
    Nu meldt de dame in kwestie (roodharige dame) dat mijn zoon niet met de brommer mag , haar volste recht.
    Waarop zij verder meldt dat hij in het vervolg met de auto moet komen.
    Mijn zoon reageert erop dat hij niet met auto kan rijden wegens een beperking.
    De reactie van de dame : das uw probleem.
    Is dit de nieuwe trend om met mensen om te gaan?
    Is dit het nieuwe concept?
    Proficiat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *